Mitt och mammas första samtal för dagen

Gick ner i mina mönstrade leggings, shorts och ett linne och skulle platta håret och vet ni vad hon säger?!
"Men Rebecca, du ska väl inte gå ut sådär?!"
"Neeej, ska ta på mig en klänning snart...?"
"Ja, men dina ben, sådär kan du ju inte ha, du ser ju ut som en hora! Mormor kommer ju få spader!"
"Men är du skön eller? Det är inte horigt att ha mönstrat!"
"Inget säger hora mer än det! Gå och byt nu!"

Fast nu sitter jag ändå här med mina mönstrade leggings och min klänning och jag har inga planer på att byta. Grr!



Kommentarer
Postat av: Leyla

haha vad skön!

Dock så tyckr jag att du ser mega sexig ut, inte ett dugg horig!

ily

2009-04-12 @ 23:06:31
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0