låt och dagen

It's been long enough dont know why I'm still holding on
if I had a wish babe I would turn back the hands of time
'Cus you dont know what you got until its gone
Boy I'm slippin and I dont know what to do
Boy I admit it, I'm sick over u
Damn I realised my mistake, my pride got in the way
I should have begged you to stay


Trångsundsskolans dag idag alltså. Chill hela kvällen, hade typ inget att göra. Från fyra till halv sex var jag typ bara i matsalen och lyssnade på musiken och kollade på vår lilla modevisning. Lovisa var så fin i min tröja :)
Mamma och Marcus kom runt fem så var med dom då, hjälpte dom hitta våfflor och toast. Sen gick jag ner till centrum för att möta Leyla och Michelle, fick vänta typ fem minuter eftersom tåget var sent. Sen guidade jag dom runt min skola, pekade ut alla i min klass, förlåt om ni tror jag snackade skit om er eller något, det gjorde jag inte. Vi gjorde typ ingenting speciellt. Sen gick vi ner till Oasen för att äta pizza och snackade. Sen åkte vi hem. Intressant, right?

Imorgon är jag kompledigt från skolan, vetefan vad jag ska göra. Fast imorgon är det Valborg, det ska bli kul, undrar vad vi ska göra på Valborg...

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0