Långt inlägg

Som ni ser på inlägget min syster skrev (jag glömde logga ut från blogg.se) så gick jag och la mig fem i elva, fast läste till typ tolv och gick sedan upp klockan sex, borde gått och lagt mig klockan tio istället.
Dagen till ära hade jag min
Mondays...
I Quit!

Tröja på mig, just för att det är en måndag då man bara vill sova! Men solen sken idag så det var bra. Däremot så glömde jag kvar mina solglasögon på bussen imorse, så ifall någon åkte med buss 825 som var i handenterminalen runt fem över sju imorse och har hittat ett par svarta solglasögon med silvrigt mönster vid bågarnas början så är det mina, ta gärna samma buss på onsdag så jag får tillbaka dom.
Sen hände det inte så mycket mer hemskt, bara att jag fick släpa på moppehjälmen - jag lade mina solglasögon i dom för att slippa bära dom och glömde sedan dom och lyfte av hjälmen- hela vägen hemifrån till skogås för att möta Jessica vid Statiol eftersom hon inte vågade tanka själv och åkte sedan med henne i skolan, hade shorts på mig så mina smalben var förfrusna innan vi var vid Fäbodvägen. Synd.
På tal om synd, idag sa våran drickafixare att hon inte kunde så vi har ingen dricka till Valborg. FUCK! (Hej mamma.) Vi vet även inte vad fan vi ska göra, i Trångsund ska vi vara men vi vet inte vad. Hmm.

På onsdag är det Trångsundsskolan dag så då kommer Leyla och Michelle till förortsmotsatsen till Hallonbergen. Här kan man gå runt utan att bli rånad/misshandlad. HAHAHA. Undrar vad dom kommer tycka om min skola, hmm.

Och vet ni en till sak jag stör mig som FAN på.
I fjärde Twilight-boken så är en stor del om Jacob och hans liv, VEM FAN BRYR SIG?!
Man vill ju läsa om Bella och Edward (dreggel!) inte om Jacob. Vafan!
Ursäkta svordomarna och shit men seriöst!


Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

nej tor mig! sen när du läst jacobs liv ett tag kommer de bli fett bra!!! först blev jag också lack med sen är de fett bra???? tro mig1:D

abo, läser du?

han blir präglad på nessi, hahahahahaha :D

2009-04-27 @ 21:23:46
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0