jag känner mig dum, lurad och nerslagen


Jag hade hopp om kärlek

Nu har jag ramlat ner

De vi hade var vackert

Men du har sabbat det


När jag kom hem igår kväll intalade jag mig själv att

Allt jag varit med om under dagen varit ett skämt

Det var för abstrakt för mig att klara av

Fick det likna en dröm

Men sen vaknade jag

Sitter nu och skiftar emellan tårar och ilska

Du sårade Rikard och tog mig tillbaks till gårdagens vintrar

Jag faller igen har tappat mitt grepp

Och du var den som för ett litet tag låtit mig andas igen

Och nu tog det slut men det är inte synd om nån

För kärleken försvann när jag fick veta att du kysste honom

Det regna igår det var bara det här jag väntade på

Men jag var dum trodde du var bättre än så

Visst du kan säga förlåt men du sänkte Rikard

O du ångrar dig nu, fan det skulle du tänkt på innan

O nu ser jag det vi haft slängas i avgrunden

saknar dig men hatar dig snälla väck mig ur mardrömmen


Vi sa att det kanske

Kunde bli nå bra men det är skit idag

För det är vägar vi har valt o nu är

Tiden som vi hade

Bara minnen kvar

Men jag är stark

Inga tårar på min kind idag

Vi sa att det kanske

Kunde bli nå bra men det är skit idag

För det är vägar vi har valt o nu är

Tiden som vi hade

Bara minnen kvar

Men jag är stark

Inga tårar på min kind idag


Idag är det stilla himlen är blå över huvudstaden

Solen skiner nu men jag kan inte njuta av den ljuva dagen

Det var du och jag men alla sagor har sitt slut

Och för mig kunde det lika gärna varit vinter nu

Jag känner inget längre det du ser är ett skal

För du tog bort den lilla bit av själ jag hade kvar

Jag känner mig dum lurad och nerslagen

Vi lekte kärlek ett tag men jag har ramlat av spelplanen

Och alla vänner säg gråt dina tårar skulle kunna ta dig tillbaks

Men jag har svårt å förlåta

För du fick mitt hjärta på ett silverfat tills idag då jag inser

Att det va nåt du inte velat ha

Har minnet kvar när jag vandra genom innerstan

Du ringde och sa att du ville tillbaks till innan allt hände

Men fuck känslor

Jag spottar i marken

Våra band är brutna nu och du håller i saxen


Vi sa att det kanske

Kunde bli nå bra men det är skit idag

För det är vägar vi har valt o nu är

Tiden som vi hade

Bara minnen kvar

Men jag är stark

Inga tårar på min kind idag

Vi sa att det kanske

Kunde bli nå bra men det är skit idag

För det är vägar vi har valt o nu är

Tiden som vi hade

Bara minnen kvar

Men jag är stark

Inga tårar på min kind idag


Minns hur det var i starten

Du och jag mot världen

Men nu vet jag att allting har varit förgäves

Jag hade hopp om kärlek

Nu har jag ramlat ner

Det vi hade var vackert men du har sabbat det


Jag har inte käkat idag

Jag skulle spy av blotta tanken på dig och oss

och att jag brukat hålla dig i handen

jag ångrar att vi träffades

ångrar att vi älskade men mest av allt så

ångrar jag att jag kämpade

för ärligt jag är utmattad

men jag har vaknat till

fattar inte hur jag kunde vara så blind

din otrogna jävel

fortsätt lipa och gråta

hade ni varit här nu så skulle jag fan nitat er båda

iskalla tårar hela natten igår men om du är sån här

så säger jag tack och hejdå

och du är ledsen så du kan gråta en skvätt

så jag gör samma sak för att jag lät dig sova i min säng

du bytte ner dig

killen är ett jävla äckel

fast jag skiter i dig

för jag förtjänar bättre

o jag hoppas du förstår

vad skiten du gjorde gjorde

men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet

sluta säg förlåt för du sliter ut ordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0