"jag kan klara vad som helst bara jag har dig"

Är så jävla deppig nu så jag nästan blir rädd för mig själv och att jag försöker lyssna på lite gladare musik hjälper inte, varannan låt som kommer upp är en svensk hiphoplåt som RMK - Inga tårar på min kind och Danish - Le igen. Låtarna som får mig att minnas.
Så jävla hemskt. Jag är hemsk, han är hemsk allt är hemskt.
btw, hemskt är ett fult ord.
Jag har kommit på varför jag alltid fryser som en gris om natten - det finns ingen som värmer mig längre.
Fast jag förstår att han var otrogen, vem vill ha mig egentligen?

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

rebecca, sluta upp med det där! helt ärligt, vem vill inte ha dig? frågan är vem vill ha mig? du är helt jävla underbar och så jävla go! de finns ingen bättre!!!!!!

2009-04-14 @ 23:10:44
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0