jag <3 er

Det känns som att mitt liv kommer gå under dagen jag slutar nian. Det är bara två månader kvar, mindre tillochmed och jag vet inte, jag kommer hata mitt liv, att aldrig mer träffa personerna varje dag, tänk vad det kommer suga. Eller jag kommer verkligen inte sakna alla, men väldigt många. Att lämna 9B och trångsundsskolan är det jobbigaste jag nånsin kommer göra. Hoppas bara på att sommarlovet kommer bli bra, grilla med grabbarna och några av tjejerna. Härligt, hoppas verkligen att vi inte glider ifrån varandra, vill verkligen inte det. Om mindre än två månader är tio års gemenskap över, boom. Sådär. Hemskt.
2/3 av mitt liv med er, världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0