I'm in love and it's a crying shame and i know that you're the one to blame

Sitter fortfarande i skolan, men i klassrummet nu och inte vid musiken. Jessica och lovve drog tydligen hit upp för att bygga på sina broar, eller inte Jess för Sara är inte här för att bygga med Jess.
Vet inte om det blir shopping, ingen aning. Vi får se.


Har inget internet hemma, sladden är typ sönder eller något så jag kommer nog inte skriva förrän imorgon igen.
På lördag ska jag träffa Leyla, underbart att träffa henne, synd bara att det oftast är lång tid mellan varje gång vi träffas men vi börjar bli bättre på det, känns det som iallafall.
Imorgon är det fredag, underbara fredag och sen är det Påsklov i tio dagar, ännu mera underbart! Vet däremot inte vad jag ska göra på lovet, antagligen bara ta det lugnt och ladda upp inför skolan igen, träffa J och vara med kompisar som vanligt.
Idag på idrotten hade vi Capoeira, det var asgrymt men han som lärde oss var nästan läskigt bra. Han hade tränat det i sju år och var grym. Helt seriöst. Om ni inte vet vad Capoeira är så kolla på Youtube. Fast ni som har kört Tekken 3 någon gång, det är exakt det som Capoeira är. Helt grymt!
Har inte mycket mer att skriva, ska fixa lite med min design, nu när våren är här så kan det ju inte vara lila och dystert, ljusgrönt, ljusrött och gult är vad som gäller nu. Vi får se vad det blir. Kommer dock inte kunna ändra headern. Har inte tid eller ork till det just nu.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0