Idag

Vaknade runt nio av att min lillebror kom in och ville väcka mig men sen kom mamma upp och jag somnade om till elva då jag gick upp och duschade. Runt halv ett kom Mojja och Jessica med mopparna, vi åkte till trånkan för att möta Patric, sen till farsta för att köpa kakor, sen åkte vi till Skarpnäck, mest bara för att slösa tid, när vi kom fram till skarpnäck så åt vi en kaka och så bestämde vi för att åka till globen. Sen åkte vi tillbaka till trånkan, jag och jessica åkte då hem till Haninge igen. Vi åkte först till henne sen till mig och sedan till Ica Maxi och sedan hem till hennes mamma för att passa Tex (hennes hund)  och vi är fortfarande här, vi kollar på Made just nu, hennes mamma kommer tillbaka runt nio och då ska vi åka hem till mig för att kolla på film, tror jag iallafall, vi får se.
Kanske skriver sen när jag är hemma.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0