ibland

Do you still think of me
like i'm thinking of you
Do you still dream of me
'cus i can't sleep without you


 
Där har ni en bild på hur kort mitt hår blev, ska färga det någon dag snart också, två nyanser blondare ungefär. Var och köpte hårfärg och hårspray med Emelie idag. Najs.
Idag hade vi SO-prov - Andra världskriget. Hemskt! Eller jag kunde tidslinjen och så men inte resten, typ varför just den ordningen och så vidare. Kommer ändå bara få G, orkar inte ens försöka få VG, Claes tycker inte om mig.
Satt först mellan typ tio över elva och tio över tolv och sedan från halv ett till typ fyra, fast då skrev jag bara typ två meningar, satt och skrev låttexter på ett papper istället. Haha.
Jag tänkte även ladda min mobil men nejdå, Matte satt och drog ut min laddare så jag orkade inte efter att ha behövt tryckt i den igen två gånger. Grr! Så jag fick dra fram min hederliga mp3 för att lyssna på. Även fast den har väldigt bra låtar så kan man inte smsa med den. Grr igen!
Aja, har inte så mycket mer att skriva just nu, skriver antagligen lite mer senare idag, funderar på att gå ut och springa snart. Hmm.
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

GUUUD VAD SNYGGT!:D

och nej, du har redan en skitsnygg hårfärg:o du behöver inte färga!

älskar diig

2009-04-14 @ 19:00:53
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0