allt är så komplicerat

Just nu mår jag skit. J ringde nyss och ville bråka lite mer så nu sitter jag här med röda ögon och mår illa. Har inte ätit ordentligt sen onsdags. Mår så jävla dåligt nu, trodde verkligen han var bättre än Niklas. Verkar som att jag dras till dåliga killar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vill bara få ut allting jag har inom mig. Var nyss på taket och kollade på stjärnorna, mina problem känns så små då och jag mår bättre ända tills jag klättrar in i mitt rum igen.
Pratade med Lells på msn förut också, känns bra att ha allting sagt till någon iallafall, inte hålla inne något.
På ett sätt vill jag tillbaka till i torsdags, allt kändes så bra och lätt men samtidigt så vet jag inte...
Borde egentligen inte skriva så mycket här med tanke på vilka som läser min blogg men jag orkar inte bry mig, ni får hata mig och prata om mig, jag bryr mig inte längre.
Hur dåligt mår man inte när man inte längre bryr sig om vad som händer runt en själv? För inte så länge sen blev jag skitledsen / arg när någon pratade bakom min rygg men inte längre, jag har slutat bry mig, orkar inte bry mig faktiskt, det mesta är bara skit men även det som är sant bryr jag mig inte om. Det låter säkert helt virrigt men ändå.

Idag var vi hos Pernilla och Katta och åt påskmiddag fast jag kunde knappt äta, fick trycka ner maten för att inte verka otrevlig, mådde så jävla illa och gör fortfarande det, kommer aldrig glömma allt som hände i torsdags. Så jävla illa, allting. Även fast jag inte ångrar nånting, så mår jag ändå illa över allt som hänt. Förstår inte hur det kunde hända, två misstag på 24 timmar.

Nu ska jag begrava mig under mitt täcke med musik och bara hata världen men ändå älska den.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

rebecca, du vet att du alltid kan prata med mig om precis allt, det gör ont att se att du mår så dåligt och jag älskar dig verkligen!

bästis, du kan alltid prata med mig om ALLT!

alltid på din sida!

2009-04-12 @ 13:22:40
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0