allmänt tjat

Nu är jag vaken. Några timmar försent men ändå. Ska liksom gå och lägga mig igen om typ tio timmar, kommer inte gå bra alls. Men jag får skylla mig själv. Men till mitt försvar, jag ställde faktiskt mobilen på elva. Men min mobil har ännu inte lärt sig att snooza så den ringde bara en gång.
Ehm... Idag ska jag följa med Jessica, hon ska sola och jag ska bara vänta på henne. Jag vill också sola, så jävla skönt men det är så mycket mer jag måste och vill. Och jag har bara 100 kronor nu. Kanske får av mamma idag när jag får mitt påskägg av henne. Känns som att jag är lite för gammal för påskägg men ändå. Kommer ändå inte äta upp godiset, ska typ ta med allt till skolan imorgon så jag blir av med det, haha.
Jag måste även tvätta idag, känns som att jag annars måste gå naken, även fast jag har två rena jeans, minst 15 tröjor och några tjocktröjor som ändå inte behövs samt tio strumpor och kanske 10 trosor. Jag klarar mig men vill ändå tvätta. Hmm, jag är verkligen störd.
Jag kan inte sluta tänka på vad ni som läser min blogg tänker och tror om mig. Vill nog egentligen inte veta men ändå, ni kan ju skriva en kommentar och skriva lite om vad ni tror eller tycker om mig.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0