what i'm saying

Haha, länge sen jag skrev nu igen, trots att jag sa att jag skulle bättra mig. Har faktiskt inte haft tid, har träningar och skola hela tiden.
Idag var det idrott direkt på morgonen, skittråkig, 100 m, häck, kula och diskus. Det gick väl bra trots att jag inte ansträngde mig.
Fotograferingen även, blev skitdålig på enskilda fotot, vet inte hur jag blev på klassfotot, säkert skitdålig där också.
Men men, livet går vidare.
Har egentligen inte så mycket att skriva, så vi hörs när vi hörs.
Funderar även på att lösenskydda min blogg, trots att jag skrev i ett tidigare att jag aldrig skulle göra det. Vi får se hur det blir med det, eller om jag skaffar en ny lite personligare blogg, (tar självklart inte bort denna blogg).

PEACE AND LOVE
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0