jag föddes naken och ska dö naken

Jag är sämst på att komma på rubriker.

Ganska dålig uppdatering, ska försöka skärpa mig någon dag, ska åka till landet imorgon och stanna där till på söndag då det är träning igen. Borde egentligen inte träna eftersom jag är sjuk, men det är värt kicken man får av träningarna.
Skolan var väl rolig, som vanligt egentligen. Fast på engelskan så satt jag och Jessica i åttornas klassrum (vid deras datorer) och skrev på våra berättelser, och shit vad rörigt dem har, de skriker och lyssnar inte på läraren, så var inte vi i åttan. Tur nog.
Hamburgare till lunch, åt bara två stycker och kände mig duktigt. Åt även frukost imorse, flingor med naturell youghurt och två mackor. Lite för mycket men det var bra för jag hade ork kvar i kroppen till lunch. ,På musiken ska vi göra en låt jag bara älskar! Stupid cupid heter den, om ni har sett filmen En prinsessas dagbok så vet ni nog vilken det är. annars kan ni söka på youtube. Den är bäst!

Emelie, jag vet att jag sa att jag skulle fixa design till dig nu i helgen men det får bli en annan dag. Förlåt.


Det var allt för mig, skriver kanske senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0