among the fields of gold

Will you stay with me?
Will you be my love among the fields?



Igår såg jag äntligen på Sex and the city filmen, lite lång bara, nästan tre timmar av oändligt mycket Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte, och Big. Tyvärr så har jag inte sett klart alla säsonger så jag förstörde det, men ändå.
Igår åt jag även alldeles för mycket pizza som jag ångrar n. Har inte ätitså mycket skräpmat på läng. Känner mig lite svag nu.
Grey's Anatomy är även nedladdat klart nu så har kollat lite på det också, lite Gossip Girl säsong 1 också.
Ska fortsätta kolla på det snart. Är sjuk så kan inte vara med Jessica som är här i Haninge. Dystert.
Idag är det en typiskt höstdag, regnet öser ner, jag är sjuk och ensam. Underbart. Ska däremot läsa lite bloggar nu som jag varit dålig på att göra på sistone.

Otroligt tråkigt inlägg, orkar inte skriva något mer, kanske kommer mer sen. Antagligen lite mer låttexter, är på lyssna-på-depp-musik-och-skriva-ner-lyriken-här-på-bloggen-humör. Kul va? Nu får ni veta lite mer vad jag lyssnar på.

b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0