uh oh

Dagen har gått snabbt idag. Känns inte ens som att jag varit i skolan. Om inte magen hade gjort ont. Har garvat så mycket så har fått träningsvärk, lmao. Fick köra hem mig och Jessica på moppen och åhfan, jag är duktig på att köra moppe. Har alltid tyckt att det är läskigt att köra men det var det inte nu, väl hemma hos mig gjorde vi klart no-läxan och sen åkte vi ut på moppen igen. Körde nästan hela norrbyleden fram och tillbaka. Riktigt kul, höll bara på att köra i diket en gång eftersom jag stirrade på hastighetsmätaren eftersom jag fick bara köra i 30 för Jessica eftersom jag nyss lärt mig köra (jag låg oftast på typ 50 men ändå, haha!).
Väl hemma satte jag mig vid datan och kollade på Grey's Anatomy säsong 2 - underbart, funderar på att göra sohemskrivningen som skulle varit inne i tisdags men jag orkar verkligen inte, kommer nog göra det på lovet. Eller så ska jag sova hela lovet och ta igen förlorad tid. Det låter bra va?

Undrar om det är något bra på tv ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0