take my hand tonight

Woopidoo. Jag gick och la mig efter jag hade skrivit förra inlägget, hungrig trött och sur.
Fast jag somnade inte förrän flera timmar efter, kollade på tv (grey's anatomy bl.a. tråkigt avsnitt), film eller pratade i telefon, var för sur för att äta middag och glass som mamma kom upp med, slängde det bara i papperskorgen. Det var säkert äckligt ändå. Vaknade halv fyra idag, det är omöjligt att vakna när det är becksvart runt en, så jag sov till telefonen ringde och störde. Jag hade faktiskt en bra dröm hörru.Front row äger. Fast jag kommer inte uppleva det imorgon. cpmamma. Istället satte jag på TVn och kollade på fresh prince och One Tree Hill. Sen var min lillebror hemma så då gick jag ner och busade med honom. Sen blev det film och nu sitter jag här. Najs va?

Imorgon är det halloween, ingen fest inplanerad eftersom det egentligen skulle bli sp. Så vad ska jag göra imorgon? Jessica och Monnia kommer ju hit till haninge så ska antagligen vara med dom :)
Eller så ska jag supa skallen av mig och glömma alla problem. Hmm. Vad låter bäst?

I'm trying to forget that
I'm addicted to you
But I want it and I need it
I'm addicted to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0