skor

Hejsan :)
Det var någon dag sen jag senast skrev här, Emelie, jag ska bättra mig!
Aja, idag var jag i Kista hos min farmor och åt god mat och gick i Kista centrum. Köpte Adidas Superstar (tror jag dem hette) för 370 och en väska från Wedins för 120 kronor. Underbart. Lägger kanske in bild imorgon om jag orkar. Borde egentligen stå i duschen men måste ladda ner ny musik och hjälpa Abbe med hans design. Vet inte riktigt när jag kommer i säng, vet bara att jag ska upp 06:00 imorgon.
Jag kom på värsta supersaken idag för att jag ska få MVG i idrott. Jag ska ha elevledd lektion. Vill ha den inne men eftersom man bara har 2 veckor på våren och 2 veckor på hösten så måste jag ha i höst. Eftersom jag måste ha med 8B för att dem aldrig ska glömma mig. Jag vet att det är långt kvar, men ändå.
Jessica hade mopedkörkortprov idag och självklart så klarade hon det så jag kommer får skjuts till skolan varannan vecka tills det blir för kallt för moppe. Najs va?
Aja, det här blev lite oväntat långt så jag tänkte sluta nu.
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0