It's like i'm the one you love to hate

Jag funderar på att lösenordsskydda min blogg och bara ge ut lösen till några.
För jag är trött på att inte kunna skriva exakt vad jag vill här i min blogg utan att behöva stå till rätta för det.
Ja, jag vill vara jättesmal.
Ja, jag är deprimerad och vill bara dö väldigt ofta.
Ja, jag sitter ofta hemma på kvällarna och helgerna - just för att jag vill, okej?
Ja, jag är annorlunda. Är det fel eller?
Ja, jag har väldigt dåligt självförtroende och klandrar mig själv för allt som händer runtomkring mig.
Nej, jag kommer inte stå för det här när du frågar. Just för att du frågar.

So shut up, shut up, don't wanna hear it.

Kommentarer
Postat av: emelie

då måste jag få lösen (;

2008-11-03 @ 16:51:06
URL: http://haaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0