is it me against the world?

Inaperfectworld.
Namnet på världens bästa blogg. Vad annars?

Jag kom nyss ihåg min dröm inatt. Jag drömde att jag träffade min förebild i kön till SP, så långt kommer jag nog inte komma, drömde att jag såg dom live och dom var så bra - dröm som verklighet, dom är bäst. Och jag borde gå och sova nu, men jag vill inte vakna imorgon och inse att jag borde börja köa men inte har någon att köa med. Det är ganska tragiskt att ha vänner, men ingen som lyssnar på din musik. Hur ensamt är inte det?
Och personen jag tänker på att fråga har nog inte lust eller tid för att offra en dag för mig, hur bra känns det? Och du ska vara en av mina bästa vänner. Vilket skämt.


Break down, I can't take this. I need somewhere to go. I need you,  I'm so restless, I don't know what to do.
I promise i wont let you down it you take my hand tonight.
Without you it's not quite the same. Don't don't don't walk away!
We'll be just fine if you'll take my hand tonight.
I Promise - Simple Plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0