be my hero for one day?

Jag kommer bli ännu mer deprimerad!
Har fortfarande ingen att gå på Simple Plan med, fan. Och jag har verkligen ingen lust att köa i 12 timmar och gå på konsert helt själv.
Men vill inte missa, missade i mars och vill inte missa nu för då kommer jag få vänta jättelänge tills nästa.
Vet däremot inte riktigt om jag får gå än för mamma för hon tycker inte att det verkar vara en bra idé, men egentligen, vem bryr sig? Det är bara ta pengar, jag vet att hon kommer dampa då.
SNILLEBLIXT! Jag säger att jag måste köpa byxor (vilket jag faktiskt behöver) och åker med mig själv (eller någon som vill följa) och får på konsert för pengarna. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0