50 talet äger

Hejsan.
Sitter vid musiken nu och äter kakor, ikväll har vi 50-tals kväll med musik från 50-talet, samt våra egna berättelser. Som jag även fick MVG på, jag är förvånad, Bengt kom fram till mig och självklart så tänkte jag "fan, vad har jag gjort nu då?" Men nejdå, ingen utskällning här inte, utan ett MVG. Bra va?
Har varit glad över det nästan hela dagen eftersom jag skrev berättelsen på cirka en timma, ganska snabbt tycker jag.
Kommer vara i skolan till efter åtta säkert. Nästan tolv timmar i skolan, lite mycket.

Aja, skriver senare om hur det gick måste gå och repa nu.
CIAO

Kommentarer
Postat av: anna

sv: väger mellan 57-58 i kg (det pendlar), och är 178 lång. jo no kan ja bli smalre, ner till 35-38 kmr jag nog :D (90pounds). men tack ändå,det värmer när man får sånna kommetnarer :D

2008-10-22 @ 19:59:39
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0