19:18

Hejsan kära läsare!
Idag var jag som vanligt i skolan, missade dock första lektionen eftersom jag vaknade halv åtta av att Jessica ringer mig för att fråga om jag sitter på tåget. Det gjorde jag inte, låg ju i sängen under mitt skönda duntäcke.
Var i skolan i tid till bilden och våran PMSlärare, som dampade idag också.
Till lunch fick vi asgoda pannbiffar, jag åt som vanligt alldeles för mycket. Sedan la vi oss i soffan vid musiken i typ två timmar och väntade på att spanskan skulle börja.
Efter skolan åkte vi till farsta eftersom Jessica skulle köpa jacka, det blev en brun jacka som jag antagligen också kommer köpa på torsdag.
Måste gå och byta om nu, ska gå om 20 minuter. Skriver nog mer imorgon.

Dagens låt: RMK & Sober - Det regnar i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0