jag hoppas att jag duger

Imorgon är det prov, konsumentkunskap. Självklart har jag inte pluggat så ni behöver inte fråga. Hittade nyss häftet här bredvid datan, trodde det var lost forever. Har däremot ingen bok, men tror att lollo har en som tur är.
Idag var jag som vanligt i skolan, kul som alltid eftersom min klass äger. Var bara så jävla trött, hade ont i båda fötterna efter att de knakat lite väl mycket på träningen igår, handlederna känns inte heller så bra. Inget känns bra nu när jag tänker på det. Efter skolan så åkte jag och Jessica och hämtade min lillebror på dagis, fick bära honom hela vägen upp till bussen och sedan hela vägen hem från bussen eftersom han är så lat och inte orkar gå.
Väl hemma dumpade vi honom med hans pappa och gjorde mat till oss själva, korvstroganoff med ris, nice. Vi kollade på One Tree Hill samtidigt och sedan blev det Las Vegas, sen skulle hon hem. Så jag började spela CS men kom på att jag måste skicka hemskrivningen till min lärare och nu kom jag ihåg att den är på louise's data som inte ens är inkopplad längre. JOBBIGT!
Ska antingen koppla in den eller bara förklara för claes imorgon och göra honom sur och grinig. HAHA!
Aja, jag skiter faktiskt i skolan även fast jag vet att jag i vår ska söka till gymnasiet med dom betygen jag får nu i höst. Inte bra med tanke på att jag inte alls har ansträngt mig den här terminen. Menmen, hoppas det är låga intagningspoäng på omvårdnadslinjen. Hoppas hoppas hoppas.

Det var allt för mig, skriver kanske senare.

You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0