jag är bara trött

Okej, idag var det idrotts-prov, näring och sånt. Jag hade faktiskt pluggat, men kom inte till provet. Inte mitt fel, utan Jessicas moppe som bestämde sig för att stanna på full gas och vägra bromsa eller släppa. Kul va?
Så vi åkte hem med den igen och tog bussen som gick en och en halv timma senare, ungefär samtidigt som provet tog slut. Menmen, hoppas vi får göra omprov bara. För jag kan det ju! Just my luck antar jag.
Annars gick det väl bra i skolan, Claes fick aldrig tag i mig så jag slipper få en utskällning för att jag underpresterar på hans skrivningar. Det är inte heller mitt fel, det är skrivningens fel, den är tråkig.
Haha, inget är mitt fel. Right?
Nu ska jag nörda SP videos från sista konserten på youtube. Eftersom jag missade själva konserten...
Fuck

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0