sunshine.

Hejsan, det blir visst inte så mycket skrivet här. Men jag ska försöka ändra på det i sommar, har bara så mycket att göra nu med skolan och cheerleadingen. Skolan slutar på torsdag och sen är det härligt sommarlov ändå till augusti någon gång. Cheerleadingen tar slut dagen efter, ingen mer cheerleading förrän i augusti, jag undrar hur jag ska överleva.
Idag har jag inte gjort något speciellt, varit i skolan, och sedan lite med Jessica och nu sitter jag vid datan, ska snart gå ut och sätta mig i solen däremot, den underbara solen säger jag bara.


CIAO

Kommentarer
Postat av: ronja

Äntligen skriver du, :)
Åh vad jag LOVE din blogg Becca!
Puss

2008-05-27 @ 18:53:32
URL: http://www.nilsssown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0