nötskal

Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 10 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 9 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 8 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 7 verser kvar

Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 6 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 5 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 4 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 3 verser kvar

Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 2 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är det bara 1 verser kvar
Jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna jag kan en låt som går folk på nerverna och nu är låten slut


Kommentarer
Postat av: Ayla

Jag kan en annan låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.

här kommer refrängen:
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.

Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.

sista refrängen nu:
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
Jag kan en låt som går dig på nerverna, den är inte lång men går dig på nerverna.
:)

2008-06-01 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0