känslorna lever på natten

Om 45 minuter är jag på väg till uppvisningen i Torvalla, den sista dagen någonsin med mitt gamla lag.


Skolan var bäst idag. Det började med engelska då vi bara kollade klart på någon film med Richard Gere som förvånansvärt var bra. Sen var det SO och då bestämde Claes (vår lärare) att vi skulle gå ner till Bygdegården och bara chilla i solen. Det lät toppen så vi gick dit. När vi kom fram ångrade jag mitt klädval, har kjol på mig, och som alla vet så kan man ju inte stå på händer och sånt då (man kan ju självklart, men jag ville inte flasha alla). Så jag gungade lite på gungorna och solade. Efteråt var det hemkunskap och eftersom Jessica försvann i höghuset så gick jag till vita huset själv och satt där medan niorna åt upp sina tårtor. Eller inte alla tårtor, för jag åt upp det sista under min lektion då vi bara skulle städa skåpen och ugnen. Så jag drog en trasa genom ett skåp och ansåg mig vara färdig så jag gick och tog tårta lite dåochdå istället, det fanns även lite hallonpaj som jag och Jessica åt av men som visade sig tillhöra en lärare. Vi asgarvade samtidigt som vi sa att vi inte hade en aning vilka som har ätit av hennes paj. För vi hade ju ingen aning.
Lunch. Klumppotatismosmedöverkoktkorv var det på matlistan idag. Jag åt apelsin och äppelklyftor-som smakade päron- till lunch.
Svenska som sista lektion och då lyssnade och kollade jag bara på allas föredrag om vad dem gillar. Jag ska göra på tisdag och ska prata om Cheerleading ofcourse'.
I helgen ska jag köpa min klänning till skolavslutningen. Det blir roligt.
Har inget mer att säga nu.
XOXO / Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0