tonight show

Jag borde gå och lägga mig nu så jag inte sover hela dagarna som jag brukar göra. Kollade precis på Step up 2 The Streets (nedladdad såklart.) Ni som är lagliga och shit måste verkligen se den på bio, ni andra vet hur man gör. Benjamin sms:ar sönder min mobil och snart börar väl resten av smsfolket? Så jag borde nog gå och lägga mig, men jag vill inte! Playahead och blogg(ar) är så mycket roligare än att bara ligga i sängen och sova.
Hungern skär i mig och jag är glad. (Rebecca, i'll step it up, jag lovar, kan bara inte det just nu, du förstår.)
Hejdå för nu, skriver kanske mer senare.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Zoe

Om du är glad för att du är hungrig behöver du ju hjälp Rebecca

2008-06-27 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0