dumt

Shit vad tom min blogg är. Det är lite tragiskt med tanke på att jag en gång i tiden legat högt uppe på mest aktiva listan, men man tröttnar till slut på blogg, har haft det i ungefär 1 ½ år nu. Det börjar kännas lite old time.
Fast nu börjar ju alla fatta det här med blogg, speciellt fjortisar som bara sitter och skriver;
" åååh, idaaag var jag på grönaaawn§ med min älskade fjortiskompis!§, vi stog och hängde vid popexpressen och bara kolladee in alla gryyyyyyymt snygga fjortiispöööööjkar."
Eller så skriver dom om absolut ingenting, som Kissie ungefär, som bara skriver om hur full hon blev i helgen och hur många café latte hon dricker varje dag, och att pappa betalar hennes cola.

Gud, vad jag hatar detta. Funderar att lägga av med blogg föralltid.

Kommentarer
Postat av: Ayla

det ska du inte göra!

2008-06-12 @ 22:52:19
URL: http://eftekhari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0