du kan berätta allt

Min rygg har kraschat. Bokstavligen, måste sitta med helt rak rygg och bakdragna axlar, då gör det inte lika ont, men jag är liksom vad att 'ha sunkrygg'. Har ingen aning om vad jag har gjort men har väl sovit på något konstigt sätt. Hoppas det går över snart.
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt kvart i fyra och satte som alla andra dagar på Sjunde himlen. Ska även börja trixa med min header, den jag har nu är fulfulful men den nya vill liksom inte bli bra, den kommer upp flera gånger (alltså, det står samma sak flera gånger om) så det måste jag göra något åt, annars ska jag bara kolla på filmer och må bra :)
(har ännu inte ätit något, jag är stolt)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fattar du inte hur sjukt det är :S ? du dödar dig själv typ.. varför?

2008-07-12 @ 20:31:32
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0