checking myself in the mirror

Jag är stolt.

Vaknade runt halv tolv imorse och var hungrig, som vanligt. Men istället för att gå ner i köket och göra tre mackor med ost och skinka och en skål med choco pop's + apelsinjuice (snacka om tjockismat!) så tog jag upp min älskade Harry Potter and the deathly hallows (självklart på engelska) och började läsa, magen kurrade men jag brydde mig inte, sen satte jag på TV och kollade på Sjunde Himlen och sedan Simpsons, nu var klockan runt fem, tog upp boken igen och började läsa. Klockan blev halv tio och mamma ropade att den sena middagen var klar (Vi brukar inte äta såhär sent men ingen har orkat laga mat) så självklart gick jag in i duschen istället och skyllde sedan på att jag inte hade hört mamma ropa och tog en jordgubbe och satte mig vid datan.
En jordgubbe.
Protein (g/100 g) 0.8
Fett (g/100 g) 0.4
Kolhydrater (g/100 g) 7.4
Kalorier  (kcal/100 g) 37
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad sjukt. :S

2008-06-29 @ 16:22:27
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0