brännande solbränna

Tjabatjenahallå, töntarna säger så. Solen sken och fåglarna kvittrade. Jag spenderade helgen på landet tillsammans med Jessica. Fast mamma, mormor och marcus var också med. Solen sken hela helgen och vi fixade poolen men kunde dock inte bada eftersom det bara var 12 grader varmt, men vi satte på varmvattnet och hoppas att det blir varmare till nästa helg. Dock så fick vi båda en rejäl bränna av att varit i solen hela tiden i bara bikini och shorts, det får vi betala för nu med tomatröda ryggar, axlar och i mitt fall röda och fräkniga kinder. Och imorgon ska vi ut med klassen också och umgås och eventuellt bada. Jag måste packa ner solskyddskrämen säger jag bara. Annars är jag körd! På vägen hem retades vi lite med Marcus som pratade och pratade om att borra och spika och såga och skruva och slipa och allt annat coolt hans pappa gör. Vi skrattade bara eftersom det lät ungefär som ; bolla oh spiha oh såha oh skluva oh slipha. Vi stannade även till på ICA i farsta för att köpa matsäck till imorgon, jag ska få pannkakor! Happy face.
Nu lyssnar jag bara på musik och chillar, ska gå upp i duschen så fort marcus badat klart eftersom jag känner mig väldigt äcklig.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0