brännande ansikte och avslutning

Nu har min blogg blivit flyttad.

Idag var jag i Haninge C med mamma syster och bror för att köpa det sista inför imorgon, trots att jag har feber och borde ligga nerbäddad. Men allt är klart och det var det värt! Jag håller på att gå in mina nya skor så det inte ska göra så ont i morgon då min syster även går ut gymnasiet så jag ska även dit och kolla. Och därefter gå på mottagningen.
Igår hände det inte så mycket, köpte min klänning, skor och smycken. Ni får se allting imorgon om jag orkar blogga.
Idag var vi i sjöängen och badade och bara umgicks, till ungefär tolv då alla drog, men jag, Jessica, Patric, Lovisa och André stannade kvar och solade / badade / åkte på en stock. Och ja, det sistnämnda var väldigt omoget men kul.
Men allt detta resulterade i en rejäl bränna på axlar, bröst, kinder och rygg så idag köpte jag även en schal att ha imorgon.
Nu ska jag gå upp och duscha och sedan sova. Imorgon är det en stor dag!

Puss och kram / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0