aldrig mer åttaklassare

Hejsan, det börjar komma in klagomål på dålig uppdatering så det tänker jag ändra på nu.
Igår slutade jag som sagt skolan och börjar inte igen förrän den 20 augusti, det känns jävligt bra om jag får erkänna det själv.
Det började med sång och tal på skolgården från halv nio till ungefär tio då vi gick upp till "våran" gård där det spelades mer och det bjöds på rulltårta och saft.
Det togs kort och sånt, dock glömde vi ta ett på hela klassen men vi har ju från i torsdags. Sen var vi i klassrummet och såg ett  bildspel Maria hade gjort, väldigt roligt faktiskt. Sen var det dags för betyg och diplom, inga typ " grattis, åttan avklarad." Nej utan lite mer personliga, Maria satt upp hela natten och kom på namn till alla 29 elever. Riktigt roliga nam faktiskt.

Mot slutet gjorde det väldigt ont att gå runt i mina 8cm klackar så när vi mötte min syster gick jag in på Din Sko och fyndade dessa underbaringar för endast 149 kr.

Kommentarer
Postat av: rebecca

E d inte lite pinsamt att bara få G i Svenska?

Speciellt när man e Svensk?

2008-06-16 @ 01:08:05
URL: http://rebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0