23:57

Idag har det inte hänt så mycket.
Dagen började med att jag, Louise, Marcus och Jessica åkte till stranden för att bada, självklart(!) börjar det regna på vägen ner så so long sunshine. Men vi åkte inte hem utan satte oss under träden (där regnade det inte) och började äta mackor.
 Marcus ville dock leka vid vattnet med sin hink och spade, men han ville inte bada så han satt där vid vattnet, med hink, spade och sandformer i jeans, jacka och sandaler, istället för att bada liksom. Jag och Jessica badade lite men till slut gav vi upp, no sun no fun. Så vi klädde på oss, matade ankorna och åkte hem. Så fort vi bytt om till torrare kläder och bäddat ner oss i soffan med en film så vem kommer inte krypande om inte solen?Just my luck! Vi låg dock kvar i soffan och halvsov, sen sa mamma att vi skulle ut och äta så då  var Jessica tvungen att gå hem (eller aa, cykla).

Jag klädde på mig klänning och strumpbyxor eftersom det fortfarande var lite kallt ute, men kände inte för det så tog på mig jeans och tröja istället, som tur är! För mamma och Louise var sugna på kinamat så vi åkte bara till en kinarestaurang och åt.
 Mamma Louise och Marcus åt buffén medan jag åt schnitzel (stavning?) med pommes och sallad, kyparen gick nästan iväg utan att jag hade beställt, almost, Mamma frågade dock om inte jag skulle ha något så jag var tvungen att ta något, åt typ en tredjedel av shcnitzeln och några pommes och en tomat sen sa jag att jag inte orkade eftersom jag hade druckit upp min juice i väntan på maten, mamma sa inget. Så åkte vi till Willys och Marcus fick en gräsklippare, jag fick öl (yeah,i wish mamma fick öl) och vi (Louise) vi godis. Så nu sitter jag här. Kollade nyligen på ett tonårsliv med Louise, har redan sett den men ändå.
Nu ska jag kolla klart på What happens in Vegas som jag började kolla på förut.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0