touch the sky

Godmorgon ska man nog säga.
Eeeeh... Idag har det inte heller hänt så mycket, drog ner till stranden sedan med mamma och lillebror, lekte dock mest med Marcus på lillabryggan, han ville inte bada men han blev blöt ändå. Han stog på bryggan och jag i vattnet så sprang han och hoppade rakt emot mig, en gång råkade jag dock stå för långt bort så han föll i plurret, tur att det var ganska djup så han inte slog i botten eller något, eller asså jag tog ju tag i han nästan direkt, men han fick sig en liten chock och satt därefter stilla på bryggan och lekte med de andra flickorna som var på bryggan. Mamma köpte med pizza, kakor och bullar för oss att äta, men jag åt ingenting, nån måtta får det vara. Simmade runt bara, övade balansen på typ stockar men av plast som lätt rullar runt, lyckades ställa mig i en ful och dålig skorpion innan jag gled av, men jag lyckades iallafall.
Shit vad ointressant, men men, ni vill ha något att läsa så...
Skriver mer senare idag, så fort jag vaknar, eller efter jag har solat galet.
Jag kommer lätt vara blekast i klassen, jag har inte fått någon färg alls. Jag vet att vissa tänker "hon är säkert jättebrun och har värsta bikiniranden..." Det är inte sant, har en litenlitenliten bikinilinje mot magen, men den är knappt synlig.
Ska fan lägga mig i solariet och köpa hem litervis av olika brunutansol-produkter så jag blir orange iallafall.
XOXO
Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0