sunny sunshine

Hejsan.
Idag har det än så länge inte hänt något, vaknade runt tolv och gick då ut och solade, vilket jag gjort tills nu.
Nu sitter jag här och gläds åt att 4 av 5 filmer är nedladdade, vet bara inte om jag vågar se dom själv, ska be någon tuff kolla på dem med mig.
Jag borde även ringa synsam och be om mina mått men feg som jag är så vågar jag inte det, typiskt va?
Ska även fixa lite på den nya designen jag håller på med, ska klara den helt utan designhjälp som jag oftast använder annars, då i form av den här hjälpen. Men nu har jag nog lärt mig allting, eller iallafall det mesta så det ska gå bra nu.
Behöver egentligen bara fixa Photoshop för att klara allting själv så det blir snyggt, men får hålla mig till programmen jag har nu.
Har inget mer att skriva, men ni hör nog från mig senare.
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0