Kalla mig störd, men jag stör mig!

 "Med 600 läsare om dagen bloggar jag om...."  HUR tråkigt, töntigt och fjolligt som helst. Vem fan bryr sig om hur många läsare du har? 600 dagen innan blir plötsligt 600 om dagen, och jag lovar er alla att minst 590 av dem har hon fått efter alla sina "trevlig kväll" kommentarer hon ger alla bloggar hon ser på blogg.se's hemsida. TÖNT!

Modebloggar, hur tråkigt är inte det liksom? "Ja, denna blommiga kjol från Gina Tricot är underbar, för bara 99.50 köpte jag den och den är bara huuuuuuuur inne som helst." Sen läser man exakt samma inlägg på en annan såkallad "modeblogg." Hälften av "modet" de visar är hur fult som helst. Så snälla, lägg ner era "modebloggar." För de SUGER

Bloggar som innehåller dålig svenska. Inget rasistisk, svenskar stavar fel, inte jag dock, aldrig skulle jag skriva ett felstavat ord, om jag inte är säker så skriver jag "(stavning?), just för att jag vet att det kanske inte stavas så. Okej, jag går emot mig där lite, men jag är jag.
Jag har sätt världens finaste. SETT! Hur svårt är det? "Men endå, jag gillar honom" ÄNDÅ!
Det här med ck eller bara k, e eller ä, s eller c?
Vet ni inte hur det stavas så slå upp det i en ordbok, jag är trött på alla jävla stavfel.
Kan ni inte stava ordentligt, skriv inte!

Ja, ni får kalla mig störd, vrickad, sjuk i huvudet, psykiskt störd, själv kallar jag mig Rebecca och jag har åsikter, precis som du.

(ursäkta svordomarna, men jag svär ofta, försöker dock undvika det i bloggen)


Kommentarer
Postat av: emelie

haha (: mycket klagomål på en & samma inlägg

2008-07-23 @ 00:52:34
Postat av: bäc

haha, jag håller med om det där med stavningen, men logiken är fel, för om man skriver en sak felstavat är det sällan man är medveten om det x) jag gör säkert många tabbar i min blogg, men hey, inget och ingen är perfekt (:

2008-07-23 @ 18:35:13
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se/
Postat av: angelica

hahahahahahahaha jag håller med rakt igenom, men det är rätt cool med modebloggar :]

2008-07-23 @ 23:01:36
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0