just my luck

Pirate Bay är out of order?
Iallafall på min dator, "Webbsidan kan inte visas BLA BLA BLA!"
Åh, vad härligt, bara för att jag vill ladda ner nya filmer eftersom jag tröttnat på dem har jag.

Det har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev, har mest hängt runt bara, varit på landet och njutit av de få solstrålar vi fått. I måndags fyllde min syster Angelica 18 så då var det några av hennes kompisar här så åt vi tårta och kakor och drack bål och cider, härligt härligt.

Toppen: Om mindre än en månad börjar "Cheer Camp"
Botten: Funderar på att sluta Cheerleading pga av vissa i laget

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låt inte dom tro att dom är något Rebecca,

dom måste ha sånt jävla dåligt självförtroende som skriver om dig i sina bloggar, & tro att dom mår bättra av att trycka ner andra! seriöst. Fyfaaaaan!

Om du ser dom, hälsa att dom är dom mest patetiska jag har läst om i deras bloggar, ush.

2008-07-10 @ 00:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0