I love England

Min dag är gjord. Kom precis på att Leyla har kommit hem från England. Jag är så(!) avundsjuk på henne! Måste ju träffa henne snart och höra vad hon tycker om mitt framtida hem.

Jag har två mål i mitt liv än så länge;
Flytta till England, helst London eller Manchester. (inom tio år, då är jag 24)
Åka till moster och kusin och kolla på MUs bortamatch (obestämt datum).
För att klara av det här måste jag då ha pengar, vilket jag inte har. Men nästa gång det är min tur att åka till london ska jag se till att det är då mu har match i London, cus' i'm gonna be there!

Aja, nu är Hancock klar, den förra filen var fucked up så jag fick ladda en ny, ska kolla hur den är sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Det är omöjligt för mig att säga vad som är fel om jag inte kan se sidan.. men förmodligen så är det enklast att återställa kodmallen...

2008-07-15 @ 18:18:35
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Leyla

jag är hemma :)

självså har man ju redan sett hancock för ett tag sen, man vill ju inte skryta men jaja ;)

2008-07-15 @ 20:26:25
URL: http://lillaleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0