i get in shape with McDonalds

Hejsan.
Idag har det inte hänt så mycket, har bara degat framför tv:n med glass. Jag hade planerat på att vara vaken hela natten och somna tidigt nu på kvällen men istället somnade jag runt nio och vaknade igen runt halv fem, inte riktigt mina planer.
Imorgon ska jag till landet och sola och bada, riktigt härligt tycker jag.
Dock inte lika kul att vara där själv med mormor eftersom hon inte vill bada, men jag tränar på gräsmattan då istället, och i poolen, gör bland annat handvolt och rondat och övergång ner i poolen, dock skrapade jag i ryggen första gången jag gjorde men klarar det galant nu. På gräsmattan övar jag handvolter, handstående -> övergång -> kicka över, flickisar från brygga, det har jag faktiskt lyckats med en gång, måste bara klara det fler gånger.
Nyss var det Ghost Whisperer på TV, jag kollar inte på det annars men idag var Cris lag med (han kommer vara våran coach under cheer camp) så jag var ju bara tvungen att kolla.
Thomas är nu på väg till donken, jag ska få en äppelpaj, lovely! Förut tyckte jag verkligen inte om dom men nu älskar jag dom, i've been missing out.
Har inte mycket mer att säga, så ha en fortsatt trevlig kväll.
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0