en lista

DITT LIV
Vad heter du? - Rebecca
vart bor du? -Vendelsö
Trivs du där? - NEJ
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Har du körkort? - Nej
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder och tuggummi
Festar du? - Länge sen nu
Brukar du bli för full? - Det hände
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? - med recept ja
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Donken
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Inte gullig xD
Nästa mål i ditt liv? - Få plattmage, i wish
Vad såg du senast på tv? - Musses klubbhus -.-
Hur svarar du i mobilen? - Aah, hallå? 
Vem ringde dig senast? - Jessica
Vad sa den som ringde? - Hann inte svara
Antal timmar sömn inatt? - runt 11
Sov du ensam? -  Yes
Hur lång är du? - Runt 1.62 
Hur länge har du bloggat? - Länge
Röker du? - Nix
Hur många killar har du haft? - 4
Hur länge pågick ditt längsta förhållande? 5 ½ månad
Hur länge tänker du blogga? Jag vet inte, haha
Tjänar du på din blogg? - Nej det gör jag inte :)


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag vet inte, måste ha varit länge sen
Såg dig gråta: Kommer inte ihåg 
Fick dig att gråta: det spelar ingen roll nu ändå
Du gick på bio med:  Oj, det var väldrig länge sen.
Du gick på stan med: Kommer inte ihåg haha.
Skällde på dig: Min treåriga lillebror :S  (inte skrika becca!)
Skickade ett e-mail till dig: Facebook


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja, haaha!
Tar du droger? - Nope
Vad är du mest rädd för? - Mycket hah
Vilka kläder sover du i? - Trosor ibland tröja okså
Vart vill du gifta dig? -  Jag venne.
Vad hatar du verkligen? -  Folk som ljuger
Har du varit kär? - Japp
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ibland
Är du ett hälsofreak? - HAHA


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Vem har inte?
Är du ensam nu? - Aa
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Olika
Vill du gifta dig? -  ja
Vill du ha barn? - ja


FAVORIT
Rum i huset? -  Där datan finns
Typ av musik? - Svenskt / rnb / hiphop
Månad? - Juli


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Naej
Köpt någonting? - Nope
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - haha ja, alltid
Sagt "jag älskar dig"? - Nep
Velat säga till några att du älskar dem? - Aa
Träffat nån ny person? - Nope
Saknat någon? - Ja, lite
Kramat någon? - Japp
Kysst någon? - Nej


SENASTE
Låt du hörde: Emilias pa låt
Film du såg: Hancock
Sak du stal: Louise tröja,


FÖRSTA
Första bästa kompis: Hedda
Första jobb: Jobb?
Första inhandlade skiva: Säkert Britney Spears eller BSB
Första förälskelse: Rasmus
Första begravning? Oj, när jag var tre år högst
Första piercing/tatuering: Öronen


SENASTE
Senaste människa du slog: Vet inte
Senaste stora bussresan? Måste ha varit den till borås


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket cheerlag går du i? i vilken nivå?

2008-07-17 @ 16:45:55
Postat av: beccis

Jag går i Haninge Cheer Elite Junior A

2008-07-17 @ 17:59:31
URL: http://bbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0