18:38

Nu är jag hemma igen efter en härlig helg på landet, i fredags gjorde vi ingenting, satt bara på verandan och njöt av solen.
I lördags åkte vi in till stan för att köpa linser till mig men synsam var stängt så vi gick in på Stadium istället och köpte löparskor till mig för 400 på reapris, vanligt 800, självklart invigde jag dem samma dag och joggade runt dammkärr, tog väl en 30 minuter och imorse gjorde jag samma sak, men då ett och ett halv varv, sen åt jag muffins och drack té på gräsmattan med mina kära vänner getingarna och myrorna, flugor dök upp också för att prata lite. Mysigt. Sen fixade jag till poolen och hade tänkt bada lite efter en promenad men hade ingen lust så jag ställde mig i köket och bakade en kaka istället som blev delicious.
Sen städade vi huset lite snabbt och åkte hem.
Riktigt härlig helg faktiskt, solen var också bra, inte för varmt och inte för kallt.
Har inget mer att skriva nu så, see you later

Kommentarer
Postat av: emelie

mysigt :D

2008-07-20 @ 22:55:34
Postat av: Katarina

Hejsan! När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu. Där kan du se vart din linser säljs billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :)

Här är en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-21 @ 12:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0