we keep on fighting 'til the end

Om sju minuter är det omprov, kost och hälsa.
Jag har inte pluggat, skulle egentligen ha gjort provet för en månad sen om inte mer men så blev det inte. Så nu blir det åtta dagar innan betygen sätts.
Tror inte det här provet kommer gå bra men det får vi väl se när jag är klar med det, right?

Har även gjort en guitar hero debut här i skolan, dock heter det Frets on Fire, exakt samma sak bara olika namn och ärligt talat så suger jag på det, klarar än så länge bara av att spela på easy, men men, alla måste börja i botten för att nå toppen, har jag fel?

Ännu en värdelöst inlägg, men ni vill att jag skriver och det gör jag, klaga inte mer på mig.

Igår var det som sagt fysträning och det gick väl bra, träningsvärk i axlar och rygg annars är det bra, däremot ingen träning idag så kommer inte kunna träna bort värken.

Jag har även bestämt att jag inte ska käka onyttigt fram till min födelsedag om 20 dagar, alltså inte läsk, godis, chips, kakor, glass... You name it.
Ska försöka klara det, kanske inte gör det, men men.

Långt och onödigt.

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johan

popcorn hos mig är okej :)<3

2008-12-02 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0