världens fulaste ord: shoppa

Jag ska gå upp och duscha, klä på mig och åka och shoppa om fyra timmar och fyrtiofem minuter och jag har inte sovit en minut sedan jag vaknade för cirka 15 timmar sen. Om jag inte vaknar imorgon när min mobil ringer så vet ni alla nu varför.
fan vad Grey's Anatomy förstör mitt liv, har sett på 7 avsnitt ikväll, från ca tolv till nu och kommer nog kolla på ännu fler avsnitt, bara för att det är så bra. Började nyss på tredje säsongen, är på avsnitt fyra nu, och det är så himla bra!
Fast egentligen så vill ajg kolla på Gossip girl säsong tre men det finns ingen sådan på piratebay eller tankafett, vilket suger fett. Menmen, man kan inte få allt här i livet.
Ajuste, Nisse ska följa med oss och shoppa imorgon, stackars sate, han kommer vara trött efter en halvtimma med tanke på hur jag är när jag shoppar, Jessica är nog tillochmed värre än vad jag är, stackars kille alltså. Men han ville följa med så "Är du med i leken får du leken tåla." Eller har jag fel?

Nu ska jag kolla på ännu mera greys anatomy, sedan ska jag försöka sova i en timma eller två, uppdaterar er imorgon, antagligen när jag vaknar, om jag nu gör det. Om inte så får ni höra av mig  efter att vi har varit ute och shoppat.

Okej. måste verkligen stänga av datan nu, blir inget mer greys anatomy, eller kanske ett avsnitt, det kan väl inte skada?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0