leave out all the rest

Väldigt ojämn uppdatering här alltså, det kanske blir bättre nu under jullovet. Lollo och Thereze har en liten modevisning där uppe och jag svär att hela djurgårdsvägen hör oss garva. Ska däremot gå och sova typ nu, är helt jävla slut, har tränat måndag 1 h, onsdag, 4 h, torsdag 1½5 h, fredag 4h, söndag (senare idag), 6-8 h. Och sovit typ 5 h varje natt också, ska vara i torvalla klockan tolv imorgon, orkar verkligen inte, men det är sista träningen och uppvisningen på 2 veckor så step up.
Ska upp om åtta timmar.

Idag fyller även bror Benjamin femton år och imorgon är det min tur. Min mamma är dum, Benne också för den delen, det är 24 h och 40 min mellan oss och han kallar mig lillskit, den j-veln.

Har även varit duktig och köpt julklappar till alla förutom till Jessica, jag är stolt.
Jag är även stolt över mina betyg, VG i idrott, Engelska, Fysik och Teknik, G i resten. Jag vet att det inte är några toppbetyg eller något men det är inga IG och mina poäng räcker för mitt gymnasieval.

Nej, nu ska jag sova. Vi hörs kanske imorgon, kom till Torvalla Sporthall klockan 18:00, 20 kr inträde!


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0