nyår

Okej, nyårsafton nu. Sitter fortfarande hemma med orakade ben och otvättat hår, jag ska snart gå och duscha.
Enligt mamma ska vi käka runt åtta men vi kommer väl käka runt nio tio så jag kommer väl inte käka innan jag drar, ska vara hos Anders runt halv tio så måste gå runt kvart i nio.
Håller fortfarande på att fundera ut vad jag ska ha på mig. Absolut inte klänning eller tights, det är för kallt. Så kommer antagligen ha jeans och någon tröja, orkar egentligen inte klä upp mig så värst, vet att det är nyår och så men ändå.
Har inget mer att skriva, we'll catch up later i guess.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Cathy

fin blogg du har ;)

2009-01-02 @ 11:35:50
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0