min syster ser ut som Robert Wells

Hejsan allihopa!
Det blev ingen shopping med Jessica idag, jag vaknade runt kvart över två så det var liksom lite för sent, men vi ska åka imorgon istället. Idag har jag bara varit hemma och gjort ingenting, kollat på filmer och så, orkar inte göra något annat heller för den delen. När vi flög till Gran Canaria såg vi på en film som heter Aquamarine som bara är så bra, så såklart laddade jag ner den igår och såg den idag.
Imorgon ska som sagt jag och J åka och shoppa och efteråt kanske gå på bio, om vi orkar, självklart så ska vi se på Twilight, för att han är så snygg och för att den handlar om vampyrer och kärlek, mina favorit genrer, haha. Har nog sett varenda Vampyrfilm som kommit ut i Sverige, alla serier för den delen också, bl.a Buffy the Vampire slayer och Angel som är en slags fortsättning på Buffy.
Aja, ska gå tillbaka till min data nu, sitter på lollos för tillfället eftersom hon tog internet med sig, haha.

Systern rubriken berättar om heter Louise.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: bäkka

Du kommer älska Twilight, om du nu inte redan gör det dvs (;

2008-12-25 @ 23:02:29
URL: http://dirtysilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0