jul och nyår

Hoppas ni alla har haft en trevlig jul, min var väl sådär, fick presentkort nästan överallt så nu ska jag verkligen gotta mig i rean, har massa saker att köpa nu.
Glömde kanske säga att pappa var här på min födelsedag för att lämna något lollo glömt hos honom, tror ni han hade en present till mig? Nej, får antagligen ingen julklapp heller. Aja, har vant mig vid ett liv utan en pappa nu, van vid att bli åsidosatt av honom.

Den här veckan ska jag antagligen spendera i affärerna, nyår blir det antagligen hos Anders, tycker bara itne om att vara femte hjulet, menmen, det kommer väl fler killar nu än det gör vid filmkvällarna.
Har inte så mycket mer att skriva, käkar knäck just nu och kan inte ens öppna käften. Snart blir det även mer mat, orkar verkligen inget mer nu, men men.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0