feedback

Tjoo.
Sitter i skolan nu med Sofia, Louise Emelie och Emilia, Marina är även här någon stans. Börjar med ämnesfördjupning klockan ett. Sen slutar jag. Var på pizza hut nyss med mamma och käkade lunch, hade varit hos tandläkaren tidigare så jag behövde en powerup. Emelie går typ på droger eller något, hon sitter och skrattar och flummar runt. Senare idag ska jag hålla föredrag för Bengt, om cheerleading såklart, råkar även ha på mig cheerelite jackan i brist på annan tjocktröja, haha. Har egentligen inget att skriva, men Emelie, här har du något att läsa.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö..ska du säga! du skrattade ju också! <3 :)

2008-12-10 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0